Off-topic chat. May contain offensive language or images.
By Lara
#94456
is gettin on my nerves? anyone else agree?
By Guest
#94459
Leave him, top bloke...Chris Morris fan and all.<P>You are all doing me head in, wheres the good old people?
By Cornish_Tw@
#94460
Roddy do the words kettle, pot, and black, mean anything to you.<br>Mr 174 posts since October, I'll send you my catalouge of lives you can choose one from it. <br><p>[This message has been edited by Cornish Tw@ (edited 26 December 2000).]
By Guest
#94462
Since you did our heads in...<P>Tw@
By Guest
#94464
Shut wot? nowts open.
User avatar
By Roddy
#94465
who were u directing your comment about doing heads in?
User avatar
By Roddy
#94467
**very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very confused**<P>phew that took me a long time
By Cornishtw@
#94468
Hi Lara, its Cornish Tw@ here. 4 months ago when I closed down my highly lucrative global chain of ferrit stores to concentrate on internet message boards people said I was mad, but last week when you dedicated a whole subject heading to me I was outstanded but I couldn't have done it without my army of doctors, nurses, and general well wishers all of whom I'd like to thank for releasing me early for Christmas. Thankyou for your interest in Cornish Tw@. <P><br>  
User avatar
By Stickyspanner
#94469
You realise its been since the 28th Dec that this got a reply??  For that long the humourous talents of Cornish have gone un noticed!!<P>Its been great hasnt it folks  :)
2005 ERA JINGLES/BEDS

Hi. I never realised there was a possibility of […]